Vezi aici cu ce se mânâncă AntenaPlay.ro. Șeful Digital Antena Group, Augustin Roman, ne spune totul despre portalul INTACT

Posted by in Eveniment, Media

Mediaddict: – Pe 10 iunie intră în pâine antenaplay, la ce să ne așteptăm, mai exact, de la acest portal?

Gusti Roman: – Acest portal va întinde întotdeauna o mână de ajutor prietenilor săi pentru a se întâlni cu emisiunile sau vedetele preferate oriunde nu au acces la televizor, dar au la îndemână un device, laptop, tabletă sau smartphone, cu conexiune la internet.

 

M: – Pentru cei mai puțini tehnici, de ce este nevoie ca să poți urmări antenaplay fără probleme?

A.G.: – Nu trebuie să fii tehnic ca să poţi urmări fără probleme AntenaPaly.ro. Platforma noastră este proiectată astfel încât adaptează transmisiile în funcţie de conexiunea de internet, iar ca device-uri în această etapă pot fi utilizate orice computere cu caracteristici decente, dar și iphone-uri, ipod-uri şi ipad-uri. În curând va fi disponibilă şi pe android sau Smart TV.

 

M: – Pentru antenaplay este vorba despre abonament, de ceva bani ? Și dacă da, câți și pentru ce?

A.G.: – AntenaPlay se lansează pe 10 iunie, cu un concert Paraziţii la 10 p.m., cu 10 zile de cont gratuit şi un cost al abonamentului de 10 lei, pentru că noi credem că este un produs de 10! Pentru un abonament de doar 10 lei lunar, cei care vor utiliza AntenaPlay.ro vor avea la dispoziţie transmisiile live ale celor 5 televiziuni Intact – Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV şi GSPTV, 4 canale exclusive create pe direcţiile News, Monden, TVNovela şi Stars, dar şi ZU Channel, cu muzica live cântată în studioul Radio ZU. Aş mai adăuga aici ca fiecare show transmis pe TV va avea pagina sa şi poate fi revăzut integral de câte ori se doreşte.

 

M: – Cu ce se deosebește antenaplay de seenow sau voyo?

A.G.: –  AntenaPlay.ro se alăturaă Voyo.ro şi seenow.ro pe piaţa portalurilor video din .ro, dar noi nu considerăm concurente celelalte două produse. Împreună cu ele, în această etapă, ne dorim să încercăm să convingem utilizatorii că pot exista produse de calitate online pentru a căror vizionare merită să plăteşti un abonament.

 

M: – Lansarea se face cu un concert Paraziții. Nu sunt puțini cei care vor dori să îl urmărească, ce trebuie să facă pentru a avea accces la acesta?

A.G.: –  Nu trebuie decât să-ţi faci cont pe www.antenaplay.ro pentru a vedea concertul Paraziţii. Pentru cei mai mulţi va fi şi mai simplu, deoarece se pot autentifica prin contul de facebook. Cum avem 10 zile de acces gratuit, nimeni nu va trebui să plătească nimic pentru a vedea Paraziţii luni, de la ora 22:00, pe AntenaPlay.

M: – Bref, de ce aș alege antenaplay?

A.G.: –  Pentru că-ţi va fi aproape oriunde te afli, pentru că astfel vei avea acces la show-urile, emisiunile, vedetele pe care vrei să le vezi şi nu eşti în acel moment în faţa televizorului!

 

M: – Ce ar fi bine să mai știm despre noul portal?

A.G.: – Că este o platformă modernă, cu un design foarte curat, intuitiv şi adaptiv. Este un produs în care echipa de dezvoltare Digital Antena TV Group, condusă de Robert Popescu, a pus multă muncă şi pasiune. Şi, spunem noi, a ieşit foarte bine. Va fi o experienţă nouă, simplă şi eficientă, de navigare într-un astfel de produs pentru utilizatorii de internet din .ro.

M: – Ce costuri a implicat implementarea antenaplay?

A.G.: – AntenaPlay este produsul online care a primit cea mai mare atenţie din partea conducerii Antena TV Group şi, în special, a domnului Sorin Alexandrescu, cu o investiţie generoasă la nivelul infrastructurii. Când am creat, în aprilie 2012, departamentul Digital AG erau discuţii deschise cu mai mulţi parteneri externi pentru achiziţia unei astfel de platforme, iar sumele puse pe masă erau de 7 cifre! Am decis să o construim in-house şi bine am făcut, căci astfel am optimizat costurile. Una peste alta însă, vorbim de o investiţie generoasă şi în acest caz. N-aş vrea să vorbim acum de sume concrete, căci până la finele anului se vor mai arde faze de dezvoltare.

 

M: – Care sunt așteptările, pentru primele șase luni, să zicem, există un target?

A.G.: – Avem prognozate mai multe scenarii, dar iar nu aş vrea să rostesc cifre. Este un produs nou şi pentru noi şi dorim să-l tratăm cu atenţie şi luciditate. Ca şi în cazul investiţiei, propun să ne revedem peste 6 luni şi să tragem atunci linie :). Mulţumesc pentru întrebări.

 

Și noi îți mulțumim!